De HR-helpdesk van Checkstart is speciaal ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen met diverse HR-gerelateerde zaken. Wij bieden laagdrempelige en praktische ondersteuning, vooral gericht op bedrijven zonder eigen HR-afdeling die toch behoefte hebben aan HR-ondersteuning. Het gaat om korte en specifieke vragen.
Denk hierbij aan:
Dit is een kleine greep uit de ondersteuning die wij bieden. Wij bieden een nog groter scala aan ondersteuningsdiensten.
Om met ons in contact te komen, kun je het onderstaande contactformulier invullen. Een medewerker van onze helpdesk neemt dan binnen 48 uur contact met je op om de vraag duidelijk te krijgen. Als de vraag binnen onze expertise valt, registreren wij jou als klant.
Vervolgens gaan wij direct aan de slag met de vraag. Wij streven ernaar om een bedrijf snel en efficiënt van dienst te zijn. Het voordeel van onze werkwijze is dat wij niet werken met abonnementen of strippenkaarten. Je stelt ons een vraag en wij gaan ermee aan de slag. Je betaalt enkel voor de tijd die wij eraan besteden.
De kosten bedragen € 20,00 per kwartier (exclusief BTW). Voorbeeld: als wij 30 minuten aan de vraag werken, bedragen de kosten € 40,00 (exclusief BTW). We sturen je maandelijks, aan het begin van de maand, een factuur.
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.