• Startpagina
  • HR Outsourcing
  • HR Helpdesk
  • HR Consultancy
  • Werkwijze
  • Contact
  • Opdrachtgevers
  • Meer
    • Startpagina
    • HR Outsourcing
    • HR Helpdesk
    • HR Consultancy
    • Werkwijze
    • Contact
    • Opdrachtgevers
  • Startpagina
  • HR Outsourcing
  • HR Helpdesk
  • HR Consultancy
  • Werkwijze
  • Contact
  • Opdrachtgevers

Checkstart HR Helpdesk

Hoe HR Helpdesk jouw bedrijf kan ondersteunen!

De HR-helpdesk is speciaal ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen met diverse HR-gerelateerde zaken. Wij bieden laagdrempelige en praktische ondersteuning, vooral gericht op bedrijven zonder eigen HR-afdeling die toch behoefte hebben aan HR-ondersteuning. Het gaat om korte en specifieke vragen. 


Denk hierbij aan:


  • Indiensttreding
  • Uitdiensttreding
  • Verzuim
  • Ondersteuning van individuele medewerkers tijdens verzuimperiodes
  • Administratieve ondersteuning bij Wet verbetering Poortwachter
  • Advies bij verzuimvragen of vraagstukken
  • Bemiddeling bij arbeidsconflicten
  • Juridisch ondersteuning bij arbeidsconflicten
  • Cao-gerelateerde vragen
  • Implementatie van wet- en regelgeving
  • Opstellen van functieprofielen
  • Ondersteuning bij werving en selectie
  • Organiseren van training en ontwikkeling van medewerkers
  • Communicatie met medewerkers
  • Flexibiliteit en mobiliteit


Dit is een kleine greep uit de ondersteuning die wij bieden. Wij bieden een nog groter scala aan ondersteuningsdiensten. De HR Helpdesk heeft een tarief van €20,-- excl. btw per kwartier, de facturatie vindt plaats achteraf op basis van werkelijk bestede tijd.


Copyright © 2025 CheckStart - Alle rechten voorbehouden

  • Algemene voorwaarden

Ondersteund door

Deze website maakt gebruik van cookies.

We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.

AfwijzenAccepteren